Promotor | |||
Imię i Nazwisko | Karol Kisiel | ||
Stopień, tytuł naukowy | doktor habilitowany | ||
Numer ORCID | |||
Zakład/Katedra/Instytut | Instytut Muzyki | ||
Wydział | Wydział Sztuki | ||
Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie | |||
Tel. | +48 89 524 63 90 | ||
Osobista strona www | https://ws.uwm.edu.pl/pracownicy-ogloszenia-i-aktualnosci/dr-hab-karol-kisiel | ||
Dyscyplina naukowa | sztuki muzyczne | ||
Wskaźniki dorobku naukowego | Ilość w tym dzieła wybitne | ||
1)autorstwo utworu muzycznego lub choreografii na dużą obsadę wykonawczą (powyżej 15 wykonawców) upublicznionego przez wykonanie, wydanie, nagranie lub emisję; | |||
2) prawykonanie utworu muzycznego (dyrygent, solista, kameralista, choreograf); | 7 / 1 | ||
3) wprowadzenie nagrania do obiegu publicznego (kompozytor, dyrygent, solista, kameralista, choreograf); płyty CD/DVD | 2 | ||
4) pierwszoplanowa rola w spektaklu muzycznym | |||
1)występ w charakterze dyrygenta, solisty (z wyłączeniem partii orkiestrowych i chóralnych) lub kameralisty; | 105 / 1 | ||
2)recital muzyczny | |||
1)przygotowanie przez chórmistrza chóru do koncertu wokalno- -instrumentalnego lub spektaklu muzycznego; | 19 | ||
1)udział w jury konkursu lub festiwalu muzycznego lub fonograficznego o zasięgu co najmniej ogólnopolskim, zorganizowanych poza ewaluowanym podmiotem przez renomowaną instytucję kultury; | |||
2) pełnienie funkcji dyrektora albo kierownika artystycznego festiwalu lub konkursu muzycznego lub fonograficznego, lub koncertów cyklicznych; | 1 | ||
1)autorstwo publikacji z zakresu sztuk muzycznych | 1 | ||
2)autorstwo rozdziału w publikacji wieloautorskiej z zakresu sztuk muzycznych | |||
6. Liczba wypromowanych doktorów | 0 | ||
7. Liczba doktorantów pod opieką | 0 | ||
8. Podejmę się opieki nad doktorantem | |||
a. | polskim | TAK | |
b. | zagranicznym | TAK | |
Zainteresowania naukowe lub tematy badawcze oferowane kandydatom | |||
1. Muzyka współczesna i prawykonania nowych kompozycji | |||
2. Muzyka chóralna różnych epok (w tym dawna), aspekty stylistyczne | |||
3. Zagadnienia techniki dyrygenckiej, ujednolicenie techniki dyrygentury chóralnej i orkiestrowej | |||
4. Muzyka wokalno-instrumentalna (w tym kompozycje oratoryjno-kantatowe, jak również muzyka kameralna z wykorzystaniem pojedynczych instrumentów) | |||
Fundusze lub specjalny sprzęt potrzebny do realizacji projektu doktorskiego | |||
1. Czy są środki na pokrycie kosztów badań? TAK | |||
2. Czy w Laboratorium/Katedrze dostępna jest infrastruktura i odpowiednie zasoby do obsługi zaplanowanych zadań badawczych? TAK |